Polityka Sprzedaży

Nasze Warunki

Upewnij się, że przeczytałeś i w pełni rozumiesz, co jest napisane poniżej. Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami używając formularza na naszej stronie KONTAKT.

Pakiety i odnawianie umowy

Klienci aplikacji Kalendarz Kursanta mają opcje wyboru z trzech różnych pakietów.

  • Pakiet „Start”
  • Pakiet „Moja Firma”
  • Pakiet „Mój Kalendarz Kursanta”

Rejestracja na naszym portalu nie musi odbyć się bezpośrednio przez wybranie jednego z powyższych pakietów! Klienci nasi mają również opcje zarejestrowania szkoły w naszym darmowym 30-dniowym pakiecie. Po upływie 30 dni będą musieli wybrać jedna z powyższych opcji.

Okres trwania pakietów?

Posiadamy 3 opcje wykupienia pakietu:

1.Kwartalna

Gdzie opłata jest liczona 3x opłata miesięczna.
(przykład: 3x45zł za pakiet Start = 135zł wartość abonamentu 3 miesięcznego). Pamiętajmy że okres ten to tak naprawdę 4 miesiące podczas pierwszej rejestracji ponieważ użytkownik dostaje 30 darmowy dni.

2. Półroczna

Gdzie opłata jest liczona 6x opłata miesięczna. Dodatkowo w tym pakiecie otrzymacie 5% zniżki ogólnej
(przykład: 6x48zł za pakiet Start = 270zł – 5% = 256.50zł wartość abonamentu 6- ścio miesięcznego). Plus oczywiście dni darmowe.

3. Roczna

Gdzie opłata jest liczona 12x opłata miesięczna. Dodatkowo w tym pakiecie otrzymacie 10% zniżki ogólnej.
(przykład: 12x48zł za pakiet Start = 540zł – 10% = 486zł wartość abonamentu 12-sto miesięcznego). Plus oczywiście dni darmowe.

Co następuje pod koniec umowy?

14 dni roboczych przed końcem upłynięcia abonamentu klienci nasi dostana e-mailowe powiadomienie o odnowieniu umowy. W przypadku braku odpowiedzi na informacje odnowienia jeden z naszych przedstawicieli skontaktuje się z państwem w celu przypomnienia.

Co się dzieje po upływie umowy?

W przypadku braku odpowiedzi umowa/pakiet wygaśnie automatycznie w ciągu 24 godzin od daty wygaśnięcie umowy. Zarejestrowana szkoła oraz wszystkie profile zapisane przez administratora będą niedostępne. Klien / administrator szkoły jednak będzie miał możliwość skontaktowania się z nami w celu przesłania historii jazd. Dokument ten będzie przesłany droga e-mailową i będzie zawierał lekcje do 12 miesięcy wstecz od daty dnia w którym otrzymaliśmy powyższa prośbę.

Zasady anulowania

Klienci, którzy chcą anulować rezerwację, powinni skontaktować się z nami jak najszybciej. Opłaty za okres trwania umowy są zwracane tylko zgodnie z następującymi warunkami;

  • Akceptujemy każda prośbę o anulowanie pakietu podkreślamy jednak że opłata, którą zwrócimy po anulowaniu pakietu będzie w wysokości przeliczonej od dnia otrzymania anulowania do daty końcowej trwania pakietu. Niezwracany za dni w które już zostały wykorzystane.
  • W przypadku błędów technicznych spowodowanych całkowitym brakiem możliwości rezerwowania lekcji. Zwrot kosztów odbędzie się na zasadzie przekalkulowania wartości pieniężnej za dni w których aplikacja była niedostępna. Alternatywa będzie możliwość uzyskania przez klientów dodatkowych dni pod koniec trwania umowy w celu rekompensaty.

Kwota pieniężna zostanie zwrócony klientowi w ciągu 14 dni od daty, w której podane zostaną wszystkie szczegóły (nr profilu szkoły, kod szkoły, numeru ewidencji itp.). Dokonujemy zwrotów pieniężnych tylko i wyłącznie droga elektroniczna (przelewem).